A site run by veteran gamers with the aim of sharing discussions and content exclusively related to the development of Helbreath and its gameplay.
 
HomeUseful information for Helbreath beginnersStatistics overviewSearchMemberlistRulesRegisterLog in
 

 [CODE] Doble Click WareHouse

Go down 
AuthorMessage
KenZoB
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
KenZoB

Posts : 49
Since : 2014-11-05

[CODE] Doble Click WareHouse Empty
PostSubject: [CODE] Doble Click WareHouse   [CODE] Doble Click WareHouse 9991011/6/2014, 4:21 pm

ClientSRC:
Game.cpp:
Buscar:
Code:
if ( m_bIsDialogEnabled[11] && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_stDialogBoxInfo[39].sV3 == 24) )
            {    if (m_pItemList[cItemID]->m_cEquipPos != DEF_EQUIPPOS_NONE)
                {    bSendCommand(MSGID_COMMAND_COMMON, DEF_COMMONTYPE_REQ_REPAIRITEM, NULL, cItemID, m_stDialogBoxInfo[39].sV3, NULL, m_pItemList[cItemID]->m_cName, m_stDialogBoxInfo[39].sV4); // v1.4
                    return;
            }    }

y justo abajo agregar:

Code:
//50Cent - Double Click Warehouse
            if(m_bIsDialogEnabled[14])
            {
                bItemDrop_Bank(msX, msY);
                return;
            }

Este code consiste en que cuando te metes al wh, y abrís el panel para meter items, no hace falta que los arrastres, les vas dando doble clik y se te van metiendo solos. Eso hace el code, solo cuando estas dentro del wh y abrís el panel del mismo.
Back to top Go down
KenZoB
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
KenZoB

Posts : 49
Since : 2014-11-05

[CODE] Doble Click WareHouse Empty
PostSubject: [CODE] Doble Click Warehouse    [CODE] Doble Click WareHouse 9991011/14/2014, 3:41 am

ClientSRC:
Game.cpp:

Code:
if ( m_bIsDialogEnabled[11] && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_stDialogBoxInfo[39].sV3 == 24) )
            {    if (m_pItemList[cItemID]->m_cEquipPos != DEF_EQUIPPOS_NONE)
                {    bSendCommand(MSGID_COMMAND_COMMON, DEF_COMMONTYPE_REQ_REPAIRITEM, NULL, cItemID, m_stDialogBoxInfo[39].sV3, NULL, m_pItemList[cItemID]->m_cName, m_stDialogBoxInfo[39].sV4); // v1.4
                    return;
            }    }

Y justo abajo agregar:

Code:
if(m_bIsDialogEnabled[14])
            {
                bItemDrop_Bank(msX, msY);
                return;
            }

Cuando te metes al wh, y abrís el panel para meter items, no hace falta que los arrastres, les vas dando doble click y se te van metiendo solos. Eso hace el code, solo cuando estas dentro del wh y abrís el panel del mismo.
Back to top Go down
 
[CODE] Doble Click WareHouse
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Join Helbreath :: Server Development :: C++-
Jump to: