Join Helbreath
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A site run by veteran gamers with the aim of sharing discussions and content exclusively related to the development of Helbreath and its gameplay.
 
HomeUseful information for Helbreath beginnersPlay, discover, and broadcast your Helbreath moments for free.Statistics overviewSearchMemberlistRulesRegisterLog in
 

 [CODE] Doble Click WareHouse

Go down 
AuthorMessage
KenZoB
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
KenZoB

Posts : 49
Since : 2014-11-05

[CODE] Doble Click WareHouse Empty
PostSubject: [CODE] Doble Click WareHouse   [CODE] Doble Click WareHouse 9991011/6/2014, 1:21 pm

ClientSRC:
Game.cpp:
Buscar:
Code:
if ( m_bIsDialogEnabled[11] && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_stDialogBoxInfo[39].sV3 == 24) )
            {    if (m_pItemList[cItemID]->m_cEquipPos != DEF_EQUIPPOS_NONE)
                {    bSendCommand(MSGID_COMMAND_COMMON, DEF_COMMONTYPE_REQ_REPAIRITEM, NULL, cItemID, m_stDialogBoxInfo[39].sV3, NULL, m_pItemList[cItemID]->m_cName, m_stDialogBoxInfo[39].sV4); // v1.4
                    return;
            }    }

y justo abajo agregar:

Code:
//50Cent - Double Click Warehouse
            if(m_bIsDialogEnabled[14])
            {
                bItemDrop_Bank(msX, msY);
                return;
            }

Este code consiste en que cuando te metes al wh, y abrís el panel para meter items, no hace falta que los arrastres, les vas dando doble clik y se te van metiendo solos. Eso hace el code, solo cuando estas dentro del wh y abrís el panel del mismo.
Back to top Go down
KenZoB
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎
KenZoB

Posts : 49
Since : 2014-11-05

[CODE] Doble Click WareHouse Empty
PostSubject: [CODE] Doble Click Warehouse    [CODE] Doble Click WareHouse 9991011/14/2014, 12:41 am

ClientSRC:
Game.cpp:

Code:
if ( m_bIsDialogEnabled[11] && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_bIsDialogEnabled[23] == FALSE) && (m_stDialogBoxInfo[39].sV3 == 24) )
            {    if (m_pItemList[cItemID]->m_cEquipPos != DEF_EQUIPPOS_NONE)
                {    bSendCommand(MSGID_COMMAND_COMMON, DEF_COMMONTYPE_REQ_REPAIRITEM, NULL, cItemID, m_stDialogBoxInfo[39].sV3, NULL, m_pItemList[cItemID]->m_cName, m_stDialogBoxInfo[39].sV4); // v1.4
                    return;
            }    }

Y justo abajo agregar:

Code:
if(m_bIsDialogEnabled[14])
            {
                bItemDrop_Bank(msX, msY);
                return;
            }

Cuando te metes al wh, y abrís el panel para meter items, no hace falta que los arrastres, les vas dando doble click y se te van metiendo solos. Eso hace el code, solo cuando estas dentro del wh y abrís el panel del mismo.
Back to top Go down
 
[CODE] Doble Click WareHouse
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Join Helbreath :: Open Source / Development Corner :: C++-
Jump to: